۰

آموزش باغبانی رایگان – ران فینلی

ویپادی مگ | Vpadimag | آموزش باغبانی رایگان
بازدید 1671

آشنایی با استاد آموزش گام به گام باغبانی: ران فینلی

ران فینلی، فعال مدنی و به قول خودش باغبان گنگستر، بالاخره تصمیم گرفته خود را معرفی بکند و به ما توضیح بدهد که چرا باید به طبیعت احترام بگذاریم و نشان بدهد که پرورش مواد غذایی خانگی چطور به ما آزادی میبخشد.

 

 

مشاهده ویدئوهای ران فینلی

ویپادی مگ | Vpadimag | لینک مشاهده ویدئو

انقلاب در فرآیند کاشتن

ران فینلی داستان خود را برای ما روایت می کند، از چالش‌های زندگی در بیابان مواد غذایی برای ما صحبت می کند و از نقش حیاتی غذای سالم و اینکه چطور میتوان از زراعت برای خلق جامعه و کشف آنچه مهم است استفاده کرد.

وارد میدان شوید

ران فینلی راهکارهایی برای تبدیل خاک فشرده و غیرمغذی به زمین حاصلخیز برای رشد گیاهان سالم ارائه می دهد و به ما آموزش می دهد که چگونه خاک کمپوست را تجدید بکنیم. او همچنین به امتحان انواع خاک می پردازد و طرز استفاده از ترمیم بیولوژیکی برای کاهش سموم خاک را به ما یاد می دهد.

تولد یک کشاورز

ران فینلی به ما یاد می دهد که چطور میشود با استفاده از لوازم زائد منزل گلدان‌ها و محفظه‌های زیبا ساخت و ما را با ابزاری هر کشاورزی نیاز دارد آشنا می کند.

غذای خود را پرورش بدهید: بنشن و سبزیجات

نحوه پرورش دو نوع از سبزیجات مورد علاقه ران را یاد بگیرید: کلم پیچ ولوبیا سبز شیرین. ران به ما نحوه پرورش و همچنین طرز و زمان برداشت را آموزش میدهد.

غذای خود را پرورش بدهید: سیب زمینی شیرین

ران نحوه پرورش سیب زمینی شیرین را به ما نشان می دهد، در مورد ویژگی‌های آن صحبت می کند و توضیح می دهد که از کجا باید بفهمیم زمان برداشت محصول رسیده است.

غذای خود را پرورش بدهید:گیاهان

درست کردن باغچه شخصی کاری راحت و ارزان است. «ران» به ما می گوید که کدام گیاهان برای شروع مناسب‌اند، چطور در فضاهای کوچک باغچه بسازیم و چگونه به گیاهان خود رسیدگی کنیم.

نحوه افزایش محصول در کلاس آموزش باغبانی

ران واحه‌ای در یک جنگل شهری ساخته که اگر میخوا‌ست تمام گیاهانش را خریداری بکند باید هزینه سنگینی پرداخت می کرد. او به ما راه‌های تکثیر گیاهان را نشان می دهد. گیاهانی چون کاکتوس، گیاهان شیرین، نیشکر، و مرکبات.

چگونه گیاهان خود را نکشیم

نمیتوانید گیاهان خود را زنده نگه دارید؟ یاد بگیرید که چگونه هرکسی میتواند تبدیل به یک کشاوز واقعی بشود. مثل «ران» که به خوبی از گیاهانش مراقبت می‌کند و نحوه تشخیص مشکلات عمومی از جمله پیچیدگی ریشه و کم آبی و بیش آبی را بیاموزید.

وجه خلاق خود را پیدا بکنید

ران در انتها اینگونه جمع بندی می کند که معتقد است در وجود هرکسی نیروی خلاقی وجود دارد و اینکه باغچه جای فوق ‌العاده‌ای برای تخلیه این خلاقیت است.

 

منبع: ویپادی مگ

برچسب‌ها

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر

فعال کردن اعلان سایت بله، ممنون نه، متشکرم