۰

بزرگترین مرکز کشت عمودی سرپوشیده در جهان

ویپادی مگ | Vpadimag | مجله کشاورزی ویپادی مگ | کشاورزی عمودی
بازدید 1550

بزرگترین مرکز پرورش خوراک سرپوشیده در جهان که مقصد تگزاس ، ایالات متحده است

شرکت های فناوری کشاورزی عمودی تنها بر تغذیه انسان با تزئین سبز برگ تمرکز ندارند ، برخی مانند شرکت آمریکایی Grōv Technologies از فناوری نوآورانه خود برای پرورش خوراک دام استفاده می کنند. آنها این کار را با کاهش 95 درصدی استفاده از آب و زمین و همچنین حذف کامل علف کش ها و آفت کش ها از زنجیره رشد انجام می دهند. امروز Grōv Technologies اعلام کرد که یک مرکز تغذیه محیطی کنترل شده در ایالت تگزاس ایالات متحده ایجاد می کند تا در طول سال Superfeed تازه با چگالی بالا (HDN) را پرورش دهد.

این مرکز در لبنیات Cnossen نسل بعدی فناوری مزرعه برج Grōv را در خود جای داده و روزانه بیش از 288،000 پوند (131،000 کیلوگرم) خوراک با کمتر از 5 درصد آب مورد استفاده در کشاورزی معمولی تولید می کند. این پس اندازها در کاهش تاثیر شرایط خشکسالی بر لبنیات Cnossen و بسیاری از لبنیات در غرب تگزاس و سراسر ایالات متحده غربی بسیار مهم خواهد بود.

ویپادی مگ | Vpadimag | مجله کشاورزی ویپادی مگ | کشاورزی عمودی

استیو لیندسلی ، رئیس Grōv گفت: ‘ما مفتخریم که رهبران صنعتی مانند Jim و Cord Cnossen برای نشان دادن آینده تغذیه پایدار لبنیات داریم.’ ‘قادر بودن در طول سال به گاوها غذای بسیار مغذی و ثابتی ارائه می دهد ، تاثیر خشکسالی و تغییر آب و هوا را کاهش می دهد و به Cnossens کمک می کند تا محصول پایدار تری را به مصرف کنندگان ارائه دهد.’

لبنیات Cnossen 45 سال پیش شروع به کار کرد و تحت مالکیت و اداره آن توسط Jim Cnossen قرار دارد. این لبنیات در حال حاضر 11000 راس گاو و بیش از 7500 هکتار زمین کشاورزی را دوشیده است. مرکز تغذیه جدید Cnossen-Grōv یک ویترین کلیدی در منطقه برای نشان دادن فناوری کشاورزی پایدار خواهد بود و به بزرگترین مرکز پرورش خوراک سرپوشیده در جهان تبدیل خواهد شد.

جیم سینوسن ، مالک این لبنیات می گوید: ‘ما در یکی از خشک ترین دوره های ثبت شده در حال مبارزه هستیم و باید از فناوری های جدیدی استفاده کنیم که به ما کمک کند از این کمبود آب جان سالم به در ببریم.’ ‘ما همچنین معتقدیم که تغذیه Grōv HDN تازه در طول سال به بهبود سلامت کلی ، رفاه و بهره وری گاوهای ما کمک می کند.’

ویپادی مگ | Vpadimag | مجله کشاورزی ویپادی مگ | کشاورزی عمودی

متخصصان لبنی ، یک تأمین کننده برجسته لبنی در منطقه ، با مرکز تغذیه جدید همکاری می کنند که خدمات محلی و پشتیبانی از اتوماسیون ، سنسورها و قابلیت های یادگیری ماشین برج های جدید را ارائه می دهد. اهداف کلیدی در حمایت از مرکز تغذیه Cnossen شامل کاهش نیروی کار و انتشار کربن در راستای تبدیل شدن به یک عملیات خالص صفر است.

بیل دایر ، مدیرعامل متخصصان صنایع لبنی می گوید: ‘کمبود نیروی کار و تغییر آب و هوا بیشتر از همه در کارخانه های لبنیاتی که ما به آنها خدمات می دهیم تحت تأثیر قرار داده است.’ هدف ما حمایت از کشاورزان و دامداران ما با فناوری های نوآورانه است که پایداری و سودآوری را در سال های چالش برانگیز تضمین می کند ، و ما معتقدیم که پلت فرم فناوری Grōv برای مقابله با این چالش ها کلیدی است. ‘

Grōv Technologies در حال حاضر با خدمات وب آمازون (AWS) همکاری می کند تا قابلیت های یادگیری ماشین مبتنی بر ابر را در سیستم عامل Sowyer به ارمغان بیاورد ، یک سیستم عامل مبتنی بر ابر که به طور خودکار هر مزرعه برج Olympus خود را اجرا و نظارت می کند و بینش را برای محققان Grōv ارائه می دهد.

 

منبع:  ویپادی مگ

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر

فعال کردن اعلان سایت بله، ممنون نه، متشکرم