۰

فشار کامل تایر با فشار یک دکمه به محافظت از ساختار خاک کمک می کند

فشار کامل تایر با فشار یک دکمه به محافظت از ساختار خاک کمک می کند
بازدید 1325

فشار کامل تایر با فشار یک دکمه به محافظت از ساختار خاک کمک می کند

یک سیستم کنترل فشار تایر کاملاً یکپارچه جدید برای John Deere تراکتورهای سری 8R مجهز به سیستم تعلیق پیوندی مستقل (ILS)  اکنون در کارخانه قابل سفارش است.

 

با استفاده از یک کمپرسور داخلی، این سیستم تولید شده توسط جان دیر به راننده تراکتور اجازه می‌دهد تا فشار لاستیک‌ها را به طور مداوم کنترل و تنها با فشار یک دکمه تنظیم کند.

بهینه سازی مداوم فشار تایر می تواند کارایی را هم در زمین و هم در جاده افزایش دهد و عملکرد کلی تراکتور را بهتر از همیشه کند.

 

کاهش تراکم خاک

فشار کم لاستیک در مزرعه به جلوگیری از فشردگی خاک کمک می‌کند، از ساختار خاک با کاهش لغزش چرخ و اثرات بولدوزینگ محافظت می‌کند و عملکرد کشش را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، فشار بالای لاستیک در جاده، رفتار رانندگی را بهبود می بخشد، در حالی که مقاومت غلتشی و سایش لاستیک کاهش می یابد.

 

انتشار کمتر CO2

علاوه بر این، مصرف سوخت به طور قابل توجهی کمتر است. بنابراین محیط زیست از انتشار کمتر دی اکسیدکربن سود می برد و کشاورزان از بازده بالاتر و هزینه های عملیاتی کمتر سود می برند.

 

لاستیک‌ها را می‌توان برای کارهای میدانی تخلیه کرد تا ردپای آن‌ها تا حدود 25 درصد افزایش یابد و فشار زمین تا 3psi کاهش یابد و تا چهار درصد لغزش چرخ‌ها کمتر شود. این همچنین به افزایش سرعت مزرعه کمک می کند و در عین حال تراکم و لکه گیری خاک را کاهش می دهد. در جاده، با فشار دادن دکمه ساده، لاستیک‌ها را مجدداً باد می‌کند تا فشار بهینه برای سفر و عملیات حمل و نقل به دست آید.

 

سیستم جدید باد کردن مرکزی تایر جان دیر (CTIS) می توان به راحتی با استفاده از نمایشگر CommandCenter تراکتور را تنظیم کرد و دارای زمان های باد و باد کردن سریع منحصر به فرد است.

به عنوان مثال، فشار داخلی یک ترکیب لاستیک بزرگ (710/75R42s با 650/60R34s) را می توان از 0.8 به 1.8 بار در کمتر از شش و نیم دقیقه افزایش داد، در حالی که کمتر از چهار دقیقه برای تخلیه فشار از لاستیک نیاز است. لاستیک ماشین. توسط قطر داخلی خطوط هوا که 33 درصد بزرگتر از راه حل های دیگر است، تضمین میشود.

 

اتصال هوای فشرده خارجی امکان باد کردن سریعتر را فراهم می کند، به عنوان مثال با گرفتن هوا از کمپرسور مخزن دوغاب.

همچنین در صورت نیاز امکان اتصال تفنگ بادی برای اهداف نظافت وجود دارد. به جای خطوط استاندارد معمولی هوای پلاستیکی، از شیلنگ های پارچه ای محکم استفاده می شود که با خیال راحت به چرخ های جلو و عقب تراکتور متصل می شوند.

 

جان دیر همچنین به تقاضای مشتریان برای لاستیک های با کارایی بالاتر پاسخ می دهد و به طور فزاینده ای انتخاب گسترده تری از گزینه های  VF (خمش بسیار بالا) را ارائه می دهد.

در نتیجه، این به اپراتورها اجازه می دهد تا با کمترین فشار تایر حتی در هنگام استفاده از وزنه های بالاستینگ بالاتر کار کنند.

 

منبع: foodandfarmingtechnology

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر

فعال کردن اعلان سایت بله، ممنون نه، متشکرم