۰

25 میلیون دلار آمریکا برای فناوری پیشرفته مزرعه و دروکننده روباتیک

بازدید 1512
California's advanced farm technologies

اولین شرکت آمریکایی که برداشت توت فرنگی روباتیک را تجاری کرد ، خط تولید و سرمایه گذاری سری B را به مبلغ 25 میلیون دلار تعطیل کرد. این بودجه برای حمایت از رشد شرکت و  چیدن توت فرنگی و تطبیق فناوری آن برای استفاده در چیدن سیب استفاده میشد. برداشت پیشرفته ی توت فرنگی توسط TXروباتیک ،که برای کار در کنار خدمه دستی طراحی شده است ، به طور خودکار میوه های قرمز و رسیده را از تخت های توت فرنگی داخل خاک با فناوری گیربکس ملایم و درجه غذا می سنجد و می چیند.

 

 

 

 

این دستگاه از چندین ربات مقاوم تشکیل شده است که می توانند در محیط های بیرونی سخت و  در برابر شرایط خاک مقاومت کنند. بینایی رایانه ای و فناوری یادگیری ماشینی ، ماشین برداشت TX را قادر می سازد تا در مزرعه حرکت کرده و تا 24 ساعت در روز به طور خودکار میوه برداشت کند. برداشت پیشرفته توت فرنگی توسط فناوری روباتیک TXبا استفاده از ناوگان خود برای کار در مزارع اصلی تولید توت فرنگی کالیفرنیا؛ به تولیدکنندگان برجسته توت فرنگی در جهان، از جمله : the naturipe . oppy . good farms کمک کرده است که ده ها هزار پوند میوه تازه به بازار عرضه کنند.

آن ها میگویند:ما خوش شانس هستیم که فرصتی برای همکاری با بهترین ها در صنعت خود داریم و همچنان تحت تأثیر رویکرد علمی و عملی پیشرفته فارم قرار داریم (فارم :تیمی اثبات شده که بر اساس موفقیت های گذشته خود راه حل های اتوماسیون معنی داری را در کشاورزی ارائه می دهد).

 

دیوید موری شریک شرکت می گوید:برداشت خودکاری که ما با محصول پیشرفته این شرکت داریم به ما کمک می‌کند تا به مشتریان خود خدمات ارائه بدهیم و همچنین به ما این امکان را میدهد تا از کشاورزان خود پشتیبانی بهتری داشته باشیم و عملیات خود را برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده برای میوه‌های تازه با کیفیت بالا و مقرون به‌صرفه گسترش بدهیم.

روز جزایری شریک catapult venturrsگفت:
تیم مزرعه پیشرفت نظم و انضباط فوق العاده ای را با جمع آوری کمک های اولیه نشان داده و باعث شد 10 میلیون دلار آمریکا در توسعه و تجاری سازی سریع فناوری آن و ایجاد بستر مورد نیاز برای ورود به بازار راه بسیار طولانی و خوبی را ایجاد کند.” با آخرین دوره ی  سرمایه گذاری ، این شرکت می تواند تیم خود و فناوری رباتیک خود را با توجه به گسترش سهم بازار و تطبیق فناوری خود برای محصولات جدید ، مقیاس بندی کند تا وعده برداشت خودکار در صنعت کشاورزی در قرن 21 را عملی کند.

کایل کاب؛ رئیس و موسس فناوری پیشرفته مزرعه معتقد است که موفقیت شرکت تا به امروز نتیجه یک تلاش و کار گروهی بوده است.خوشحالم که از حمایت و تعهد مداوم سرمایه گذاران اولیه خود در این دوره برخورداریم.این نشان دهنده تمام تلاش تیم ما برای توسعه و عرضه دستگاه پیشرفته txروباتیک  به بازار است. همچنین موفقیت ما گواهی میکند بر همکاری‌ شرکای تولید کننده توت فرنگی و سیب که همواره با ما همکاری میکنند تا راه‌های خلاقانه ای را برای معرفی ایده خودکارسازی مزرعه ارائه بدهیم.

شرکت ما با بیش از ۷۰ میلیون دلار سرمایه به تعهدات مشتریان پایبند است. مزرعه پیشرفته در حال کار برای نوآوری در فناوری خود از طریق مشارکت های مشارکتی از جمله برنامه پرورش دیویس برای توسعه طیف کاملی از راه حل های خودکار برای برداشت توت فرنگی درمیدان از چیدن به مرتب سازی و بسته بندی تلاش می‌کند‌.

 

منبع: foodandfarmingtechnology

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر

فعال کردن اعلان سایت بله، ممنون نه، متشکرم