۰

ایسوس پیورگو، دستگاهی جالب برای تشخیص تمیزی میوه ها و سبزیجات

بازدید 775

کمپانی تایوانی ایسوس در حوزه‌های مختلف فناوری، از تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ سطح بالا و لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای گرفته تا گوشی‌های گیمینگ سری راگ فون، فعالیت دارد و نامی شناخته شده محسوب می‌شود.اما جدیدترین دستگاهی که این شرکت تولید کننده یک محصول نوآورانه و کاملاً متفاوت می‌باشد؛ این دستگاه منحصربه‌فرد به کاربران امکان می‌دهد تا بفهمند میوه‌ها و سبزیجات را به خوبی شسته و تمیز کرده‌اند یا نه!

این محصول جدید که ایسوس پیورگو پی دی 100 (Asus PureGo PD100) نامگذاری شده، دارای طراحی جمعوجور و بسیار سبک است و می‌تواند گزارش کاملی از میزان آلودگی میوه‌ها و سبزیجات و یا تمیز بودن آن‌ها به کاربر ارائه کند. این دستگاه دارای طراحی ضد آب بوده و از تجهیزات تست ایمنی مواد غذایی در سطح آزمایشگاهی بهره می‌برد. به کمک ایسوس پیورگو می‌توان بدون زیاده‌روی در مصرف آب، از تمیز شدن مواد غذایی اطمینان حاصل کرد و به این ترتیب در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود.

ایسوس پیورگو می‌تواند به صورت مستقل و یا با برنامه همراه خود که بر روی گوشی‌های هوشمند قابل نصب است، فعالیت کرده و تمیز بودن یا نبودن میوه‌ها و سبزیجات را تشخیص داده و به کاربر اعلام کند. کاربران این دستگاه حتی می‌توانند تاریخچه شستشوهای خود را نیز ذخیره کرده و در صورت تمایل و نیاز، آن را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارند.

روش استفاده از ایسوس پیورگو به این شکل سات که باید آن را در سینک ظرفشویی یا ظرف آبی که برای شستن سبزیجات و میوه‌های خود استفاده می‌کنید، بیندازید تا فرآیند شناسایی آلودگی‌ها شروع شود. این دستگاه از فناوری نوآورانه تشخیص نوری برای شناسایی آفت کش‌ها و سایر آلاینده‌های مواد غذایی که در آب شناور هستند، استفاده می‌کند. بنابراین، اگر آب حاوی میوه‌ها و سبزیجات تمیز تشخیص داده شود، می‌توانید با اطمینان بیشتری نسبت به مصرف آن‌ها اقدام کنید.

به گفته ایسوس، در این دستگاه از الگوریتم‌های پویا برای تشخیص تمیزی مواد غذایی استفاده شده است. کاربران برای بررسی نتیجه تست می‌توانند به گوشی هوشمند خود مراجعه کرده و یا به نشانگر LED روی دستگاه دقت کنند.

ایسوس پیورگو از مواد اولیه سالم و دارای تاییدیه TFDA ساخته شده و یک دسته کاملاً ارگونومیک دارد. برای جلوگیری از ورود برگ‌ها و تکه‌های سبزیجات نیز 28 تیغه در فاصله 2 میلی‌متری از یکدیگر قرار داده شده‌اند که دقت فرآیند تشخیص را هم بهبود می‌بخشد. البته، لازم به ذکر است که برخی از خوراکی‌ها مانند توت فرنگی، قارچ، برخی جلبک‌های دریایی و اسفناج با این دستگاه ناسازگار هستند و نمی‌توان از آن برای تشخیص تمیزی‌شان استفاده کرد.

ایسوس پیورگو همچنین دارای یک پایه شارژ بی‌سیم اختصاصی است که می‌توان دستگاه را پس از استفاده بر روی آن قرار داد تا  برای استفاده‌های بعدی شارژ شود.

ردیاب تمیزی میوه و سبزیجات ایسوس پیورگو در حال حاضر تنها در ایالات متحده عرضه شده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن هم 200 دلار است. هنوز مشخص نیست که ایسوس چه زمانی این دستگاه را در کشورهای دیگر عرضه خواهد کرد.

 

منبع: digiro.ir

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر

فعال کردن اعلان سایت بله، ممنون نه، متشکرم